Haussa Office Manager

joulukuu 2, 2022, 09:18

Nautitko siitä, kun pääset tarttumaan toimeen ja hoitamaan monipuolisesti asioita luodaksesi positiivista toimintaympäristöä? Haemme nyt Office Manageria Helsingin toimistoomme.

Office Managerin tehtävässä huolehdit siitä, että Helsingin toimistollamme on kiva työskennellä ja arki pyörii jouhevasti. Tässä työssä saat monipuolisia tehtäviä ja tuletkin vastaamaan yleisen viihtyvyyden lisäksi mm. tapahtumajärjestelyistä, työsuhde-etujen ja työntekoon tarvittavien välineiden ja tarvikkeiden hallinnoinnista sekä yhteistyökumppanisopimuksista. Osallistut myös sisäisen viestinnän tehtäviin. Teet tiiviistä yhteistyötä muiden Suomen toimistojemme henkilöstön kanssa ja tuet heitä tarvittaessa.

Persoonana olet sosiaalinen, muut huomioon ottava ja hyvä viestimään. Nautit siitä, kun pääset olemaan avuksi ja toiminnallasi kehittämään työympäristöä toimivaksi sekä luomaan tiimihenkeä. Tartut mielelläsi toimeen ja luot uusia käytänteitä sekä viet niitä jämäkästi eteenpäin. Haluat vastuuta ja olet innostunut kehittämään myös itseäsi.

Mielellään sinulta löytyy kokemusta vastaavanlaisista tehtävistä, joissa olet päässyt hoitamaan monipuolisesti erilaisia organisointia ja ylläpitoa vaativia tehtäviä. Sidosryhmien kanssa viestintä on sinulle luontevaa ja puhut sekä kirjoitat sujuvasti suomea ja englantia.

Me OX2:lla arvostamme juuri sinua, asennettasi, haluasi oppia ja kehittyä. Meillä tulet työskentelemään osana monialaista, dynaamista ja inspiroivaa asiantuntijaorganisaatiota, joka on sitoutunut nopeuttamaan uusiutuvan energian saatavuutta ja siirtymistä puhtaaseen energiaan. Tarjoamme työpaikan, jossa monialaisen yhteistyön avulla saavutetaan tuloksia. Meillä saat vapauden ja vastuun tukea toiminnallasi suuria asioita, joilla tulee olemaan pysyvä vaikutus tuleville sukupolville!

Kuulostaako tämä hyvältä?

Lisätietoja tehtävistä antaa WasaTalent Oy:n Päivi Ekholm 040 524 5554 tai paivi.ekholm@wasatalent.fi

Lähetä työhakemuksesi suoraan WasaTalentin sähköiseen rekrytointijärjestelmään ja liitä CV:si sekä hakukirjeesi viimeistään 13.12.2022: https://avoimet-tyopaikat.wasatalent.fi/jobs/2259965-office-manager-ox2

OX2 kehittää, rakentaa, myy ja hallinnoi uusiutuvaa energiantuotantoa. Laajamittaisen, maalla tuotettavan tuulivoiman rakentajana vuonna 2004 perustettu OX2 on noussut johtavaan asemaan Euroopassa. OX2 toimimme yhdellätoista markkina-alueella ja useiden eri teknologioiden parissa. Lisäämällä uusiutuvan energian tuotantoa OX2 edistää muutosta kohti kestävämpää tulevaisuutta.

Pääkonttorimme sijaitsee Tukholmassa ja Suomen toimistot Helsingissä, Tampereella, Oulussa, Vaasassa ja Hämeenlinnassa. OX2 on listattu Nasdaq Stockholm -pörssilistalle. Vuonna 2021 liikevaihto oli 470 miljoonaa euroa. Työntekijöiden määrä on noin 400, joista Suomessa on noin 70.