Titta Winquistista OX2:n Office Manager

toukokuu 5, 2023, 13:15

Titta Winquist aloitti toimistopäällikkönä OX2:n Helsingin toimipisteellä helmikuussa. Roolissaan hän huolehtii toimiston arjen sujuvuudesta sekä auttaa henkilöstöä erilaisissa tilanteissa ja tarpeissa.

“Vastaan tehtävässäni siitä, että toimistollemme mukava tulla ja kollegoillani on kaikki, mitä he tarvitsevat. Olen päivittäin yhteydessä eri palveluihin, jotta tilamme pysyvät siisteinä ja tarvikkeemme kunnossa. Päätoimipaikkani on Helsingin toimisto, mutta autan myös muita Suomen toimipisteitä esimerkiksi sisustamisessa, laitehankinnoissa ja kumppanisopimuksissa”, Winquist kertoo.

Arjen sujuvuudesta huolehtimisen lisäksi Winquistin toimenkuvaan kuuluu muun muassa tapahtumajärjestelyä. Hän organisoi yhtiön tilaisuuksia ja auttaa työntekijöitä tiimipäivien järjestämisessä. “Nautin työssäni siitä, että pääsen vahvistamaan yhteishenkeämme erilaisin tapahtumin. OX2:lla aloittaessani käärinkin heti hihani, ja olen jo ehtinyt järjestää porukallemme niin after workeja, aamupalatilaisuuksia kuin joogatuntejakin”, Winquist naurahtaa.

Takanaan Winquistilla on monen vuoden kokemus vastaavista tehtävistä. Hän on aiemmin työskennellyt muun muassa tekstiilien maahantuontiyrityksessä toimistopäällikkönä sekä kotimaisella keittiövalmistajalla projektipäällikkönä. Ennen OX2:lle siirtymistä Winquist toimi yrittäjänä markkinoinnin, sisällöntuotannon ja erilaisten hallinnollisten asioiden parissa.

OX2:lla Winquistia on ilahduttanut erityisesti se, miten hyvin hän on solahtanut uuteen työyhteisöön: “Olen viihtynyt täällä äärimmäisen hyvin. Vaikka aikaa on vierähtänyt vain muutama kuukausi, tunnen jo kuuluvani kalustoon. Se on mielestäni aina hyvä merkki”, Winquist iloitsee.

OX2:n missio on lisätä uusiutuvan energian saatavuutta. Mistä saat itse energiaa työn ulkopuolella?

“Satsaan arjessani terveelliseen ruokavalioon. Se on minulle suuri intohimo ja tärkeä energianlähde. Nautin vapaa-ajallani myös urheilusta, ja tällä hetkellä odotan innolla säiden lämpenemistä ja paluuta erilaisten vesilajien pariin. Suosikkeihini kuuluu esimerkiksi suppailu ja purjelautailu.”